قوانین و مقررات

کلیه اصول و رویه‏‌های گالری جیران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
توجه داشته باشید در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گالری جیران تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
سیاست های رعایت حریم شخصی:
گالری جیران برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و … را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمین‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت گالری جیران ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات گالری جیران ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدیوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گالری جیران جزیی از اموال گالری جیران محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گالری جیران است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گالری جیران محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارایه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط گالری جیران و علایم تجاری ثبت شده نیز در انحصار گالری جیران است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت گالری جیران و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای گالری جیران محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات گالری جیران ، کاربران مسیول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسیولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

نحوه قیمت‌‏گذاری

نحوه قیمت‌‏گذاری درجواهرات جیران مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارایه شده ، قیمت‏‌های خرده فروشی و به صورت مصوب تعیین شده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به متفاوت بودن قیمت محصولات با توجه به نرخ روزانه طلا و وزن آن ها، جواهرات نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، جواهرات جیران موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند، ارسال و حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، جداگانه محاسبه می شود.